सुष्मालाई फेरि कुटे निरनले, भनिन्-’दुनियाँको बिस्तारा बनेको भन्दै मलाई कुट्यो’

एक महिना अगाडि नै ब्रेक अप दिएकी हुँ : सुष्मा कार्की
नायिका सुष्मा कार्की र उनका प्रेमी निरनविच एक महिना अगाडि नै ब्रेकअप भएको छ । सुष्माले अनलाइनखबरसँग कुरा गर्दै ३ बर्षसम्म उसको अत्यचार सहन नसकेपछि छोडेको बताइन् । सुष्माले भनिन्-’अरु केटी भएको भए २ महिनामै छोडिदिन्थे, मैले त ३ बर्षसम्म सहेर बसे । त्यसलाई मेरो माया पचेन ।’
पुतलीसडकको वेस्ट फुड क्याफेमा मंगलबार पनि सुष्मालाई प्रेमी निरनले कुटेका थिए । सुष्माले आफ्नो हात काटेको बताइन् । निरनले आफूलाई देख्यो कि विभिन्न बहाना बनाएर झगडा गर्ने गरेको सुष्माले बताइन् ।
‘उसले मंगलबार पनि मलाई भेटेपछि जथाभावी बोल्न थाल्यो । मैले उसलाई एक महिना अगाडि नै ब्रेकअप दिएको हुँ । तर पनि उसले विभिन्न बहानामा मलाई पिटिरहन्छ ।’-सुष्माले भनिन् ।
‘उसले विना कारण निहुँ खोजेपछि मैले पनि अपशब्द प्रयोग गर्दै गाली गरे’, सुष्माले भनिन् । ‘उसले मलाई जहिले गाली गर्‍यो । खानदानलाई मात्र होइन मेरो ईज्जतमा समेत विभिन्न आरोप लगाउँदै आएको छ’, सुष्माले निरनको व्यवहार संझदै भनिन् ।
‘मलाईर् दुनियाँको विस्तारा बनेको भन्दै गाली गर्छ । यदि त्यसले आरोप लगाए अनुसारको मैले गरेको भए काठमाण्डौमा ३ वटा भव्य महल ठड्याइसक्थे ।’-नायिका कार्कीले भनिन् । मंगलबार पनि आफ्नो कुनै गल्ती नभएको भन्दै सुष्माले विनाकारण कुटाई खाएको जनाइन् । केही समयघि एकसाथ बसेका सुष्मा र निरन विचमा छुट्टएिका थिए । तर फेरि आफूहरु मिलेको भन्दै सुष्मा र निरन एकसाथ देखिदै आएका थिए ।
सुष्माले अब आफू फिल्म नगरीमा मिहिनेतका साथ लाग्न चाहेको बताइन् । आफूलाई निरनकै कारणले सिनेमा दिन पनि निर्माताहरु हिचकिचाएको उनको भनाई छ । केही समय अगाडि धरानमा आयोजित एक कार्यक्रममा पनि सुष्माले निरनको हाटबाट स्टेज पछाडि कुटाई खाएकी थिइन् ।
- Source: http://www.onlinekhabar.com/
ADD HERE
Categories: ,

0 comments:

Post a Comment

    Categories

    Agriculture (1) Bichitra-World (31) Education (3) Entertainment (24) Health (26) ICT (1) Img (7) Miscellaneous (79) News (72) Political (6) Sports (2) Video (95)

    Pages

    Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

    Followers